0224 223 23 21 - 0850 532 23 21 - 0554 936 15 16 bilgi @ gizmotur.com

Yunanistan Kavala – Selanik Turu
(1 Gece 2 Gün)

Hareket: Bursa – Çanakkale – Dedeağaç

25 Ekim Cuma gecesi saat 22:00’da Bursa Arena AVM önünden hareketle Çanakkale üzerinden haraketle İpsala sınır kapısına variş. Sınır kapısı geçiş işlemlerının ardından Dedeağaç’a Hareket ediyoruz.

1. GÜN : Gümilcine – İskece – Kavala – Selanik

Gümilcine kahvaltı molamızın ardından İskeçe sehrine dogru yola çıkıyoruz. İskeçe’ye varıyoruz doğal güzellikleriyle ve dar sokaklarında, kafelerin arasında 1.5 saatlik şehir turumuzun ardından Kavala’ya doğru hareket ediyoruz. Öğle yemeğinde Kavala’ya iniyoruz. Kavala’nın muhteşem denizine karşı olan restaurantlarda öğlen yemeği molası veriyoruz. Öğle yemeğimizin ardından rehberimiz eşliğinde Osmanlı’dan kalma su kemerleri, meşhur kavala kurabiyesi ve Kavalalı Mehmet Ali Paşa’nın Anıtı’nı ziyaret ediyor daha sonra Selanik’ e doğru hareket ediyoruz. 17:30 civarında Selaniğe varıyoruz. Selanik’te panoramik şehir turumuzu yaptıktan sonra 18:00’da otelimize yerleşiyoruz. Otele yerleşme ve serbest zaman. Dileyen misafirlerimiz için Yunan Gecesi’ne katalabilirler.

2. GÜN : Selanik – Volvi Gölü – Dedeağaç – Bursa

Otelimizde kahvaltımızı aldıktan sonra kordon, beyaz kule, döner kule, fuar meydanı, Atütürk’ün Evi gezisinden sonra Aristoteles Meydan’ı ve Kilise ziyaretinden sonra dönüş yolumuza geçip muhteşem güzelliği eşsiz manzarası ve insane huzur veren ortamıyla Volvi Gölü kenarında kahve molası veriyoruz. Panaromik Dedeağaç Turumuzun ardından İpsala sınır kapısından Türkiye’ye giriş yapıyor ve Bursa’ya dönüyoruz.